01 juni 2009

1 Juni

Varmt o skönt riktigt sommar känsla, vi får se hur länge vi får njuta av solen o värmen, även om skuggan inte är så dumt mitt på dagen, jag är inget solfreak som ligger o pressar men lagom med sol o värme är inte dumt.

Morsdag firades som det ska hos mor. Vi åkte in till växthusbutiken i Nyköping på förmidagen så jag fick några plant som present o mor(mor) fick en härligt röd daglilja.

Dagen avslutades med härlig Grillafton med god mat.

Efter en stund dyker denna gynnare upp.....


Kotten fräser åt mig

Alla som inte är så känsliga kan fortsätta bläddra neråt i Bloggen
Lite porr bilder......=)

Tja vad säger man.....


Honan antar att den undre vad det for iväg runt runt o snabbt gick det över blad verket på vinbärsbusken. Han fick haka på så bäst det nu gick.



Ha det gott...Igelkott....
Skriv en rad gör tanten glad!

1 kommentar:

  1. haha, så du har djursex på bloggen nu :)

    vi kommer snart o hälsar på igen, om 2 veckor är jag i nyköping, halvtidsboende tills allt är klart.

    Hälsa gubben

    SvaraRadera