03 oktober 2008

hipp hurra för min mor idag

I dag fyller min mor 70! Men det är ju ingen ålder få när hon var 25 föddes ju jag o jag är ju ung=)
*hm vi säger vi det sa sonen när jag sa så*
Håller på baka för imogrgon kommer släkten o några fler än hon räknat med från början så det blir att räkna stolarna rätt..får väl jaga upp folket mellan varven=)


Så här scrappade ajg en liten bok till henne 12x6"..hennes liv tills nu.....på ett litet humoristiskt vis=)

den är fler sidor på men blir så mycket att glo på så jag stoppar här.
Nu ska det laddas inför släkten kul för det kommer kusiner jag inte sett på herrans massa år=)
sen får jag väl jaga runt i köket för födelsedags barnet ska ju inte behöva jobba så mycket...
Ha det gott..för det ska jag...både äta gott o kanske ta en dricka=) i lagom dos och lagom mängd

5 kommentarer:

  1. grattis med din mor. Klart hon är ung. ;-)
    Jättefint du scrappat till henne...

    SvaraRadera
  2. Halloj
    Hälsa så hjärtligt till din mor från oss alla och hoppas du också får njuta av hela din släkt och kan sitta och ta dej en liten....."dricka"....
    Ha det bra kramar från Tina o barnen.

    SvaraRadera
  3. Vilket fint kort till din mor :D

    SvaraRadera
  4. Vilken fin bok du har scrappat till henne!"

    SvaraRadera
  5. Oj... wow!!!

    O du, dina foton blir jag lika imponerad av varje gång! Har jag sagt det?

    SvaraRadera