15 november 2007

Krasslig...

fortfarande seg trött snorig o hes är väl bara en frågan när rösten försvinner....
Och var tvungen att ställa in lördagens aktivitet *suck* men får ta nya tag efter Jul o hoppas alla bacilusker har tagit slut eller flytt till andra breddgrader;)
har försökt pyssla...eller rättare sagt ville göra en melitta ros som de gjorde på Martha Steward. pilligt svårt att hålla i o vilken sendrag jag fick i fingrarna..... inte skönt....

Var tvunga till en buss resa i dag:/ för att hämta bilen som vart hos bildoktorn. tänkte kolla in julklappar till barnen..eh*rodnar jag tog vägen förbi panduro......
köpte även denna...som ska bli en ny dörr krans=) den är fuskig som bara den men ser faktiskt ganska bra ut för det...nu ska band o dekorationer på...o ändra på det röda bandet jag knöla dit..och upptäcker att det inte råkte ända fram:/....

Nu ska jag se om jag orkar fixa till lite mat till hungriga Karlar=)
ha det gott....

6 kommentarer:

  1. säger bara..wow...

    SvaraRadera
  2. wow!! Jag som inte kan få till en vikt skjorta, den här rosen skulle jag aldrig våga mig på att vika!

    SvaraRadera
  3. Nääää... har du gjort rosen??? Va? *letar efter hakan på golvet* Men... men, men... hur får man det hela att hålla ihop? O Melitta som kaffefilter?

    SvaraRadera
  4. Oj vilket pilljobb! Men så fin den blev. Du är hur duktig som helst.
    Kram till dig.
    Bammie

    SvaraRadera
  5. Fina ängelaskar för att intetala om pepparkaksburkarnalängre ner kanonfina!

    SvaraRadera
  6. Jisses vilken ros!!! Imponerad!!!
    Kram
    Ewa

    SvaraRadera