18 november 2007

askar Burkar Kort

En ide jag fick i natt=) silver embossing på svart.......
Jag o mina bukrar=) men de är uppskattade julkappar/presenter fyllda med något gott=)
Här provade jag filt på en......
O så mina nya favvo stämplar Så himla söta=)
Burkarna sedda från sidan. den med Grön sida fick snöre runt locket.
Så här små aksar köpte ajg...kommer köpa större till annat år gud så pilligt!!! men harnågra nu som jag kan ge några trevlig personer för att önska ett litet god jul=)
Annars HES tur att det inte blev nån fotokurs för kraxar ganska bra har dragit mig unden för lite pyssel i dag o ajg får vila mina stämband.
ha det gott....

6 kommentarer:

  1. Åååå...vad du är pysslig!! Så mycket julfint här inne!!Burkarna är superfina!!

    kramis!

    SvaraRadera
  2. Oj - va många fina grejer... Man får riktig julkänsla tack vare dina bilder på dina alster! Jättemysigt!!

    SvaraRadera
  3. Superduperläckra burkar och askar.
    Nu måste väl den där förkylningen ändå ge med sig. Jag håller tummarna för det.
    kram Bammie

    SvaraRadera
  4. Åååå så mycket vackert. Vad är det för askar?

    Snyggt med silver på svart, det gillar jag mycket!

    SvaraRadera
  5. superfina...synd att de är tomma...skulle smakat gott med en karamell

    SvaraRadera
  6. Vilka vackra saker du gjort! Jag är säker på att mottagarna kommer att bli jätteglada för dom!

    SvaraRadera