02 oktober 2007

trött...

på att hantverkare inte tror man ahr ett liv... Snickaren skulle komma idag..kom han ....nopp
Kunde lämnat bilen idag..men nähe. Vill inte ha hunden hemma solo ifall de skulle komma han kanske inte släpper ut dem igen*asg* vore ju iof rätt åt dom;)
och tänk var så trött i morse...hande ju kunnat få en lur på soffan ju*rodnar*

Hoppas på morgondagen. + Mamma fyller år så vi får gå ner till henne en sväng

Torsdagen blir en mycket spännande dag blir det ett glad dag skriver ajg om det då;)

tja kommer inte de som ska komma skapar man lite.....
3 tändsticksaskar ajg hittade i en vrå=)

Ha det gott...

Ewa..mina blommmor i köket dog nästan av värmen av fläkten..:/ kan ju inte bero på att jag missade lite extra vattning då....skyller på att ajg vill ha NYA blommor på brädan när det är klart*skratt

9 kommentarer:

  1. Vilka söta askar! Jag köpte ett gäng askar, båse stora och små, igår så nu ska här skapas. Bara förkylningen går över vill säga!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej igen!
    Blev så sugen att surfa runt och titta på vad du har hittat på sedan sist. Jag blir så otroligt inspirerad av att titta på hur du lägger bilder, vilka detaljer du lägger till etc. Scrapping är en sådan häftigt rolig hobby.
    Underbara askar.

    Ta vara på dagen

    SvaraRadera
  3. Vilka sötnosar! Jag måste ta mig i kragen och testa det här med tändsticksaskar jag med.

    SvaraRadera
  4. Vilka fina små askar, ska nog göra små askar och ge bort i jul!

    Vad har du använt för stämplar???

    Mvh Ann-Marie

    SvaraRadera
  5. ÅH så söta!!!! Sådana skulle jag vilja pyssla ihop till jul! =)

    SvaraRadera
  6. Jättesöta!!! Såna måste jag oxå börja tillverka...snart nångång... ;o)

    Kramis!

    SvaraRadera
  7. Åh vilka jättefina askar!

    SvaraRadera
  8. Jättefina tändsticksaskar!!
    Åååå vad jag känner igen det där med hantverkare... SUCK!!
    Här skulle de börja med vårt badrum förra måndan... sen blev det framskjutet till i måndags.. men kom inte förrens i går... grrrr nu ska rörmokaren komma i morgon, hoppas verkligen att han gör det, annars blir jag TOKIG!!
    Kram Maria S

    SvaraRadera
  9. Så söta askar! Tack för inspirationstipset!

    SvaraRadera