28 oktober 2007

Fler kort

Fixade 2 kort till i dag=) mellan varven körde jag dammsugaren, bäddade rent o städade badrummet och Eric fönster blev höst fint dutti i dag. Fick en ide efter halloween kortet i går.. så ajg tog tag i skalpellen igen o skar ut det svarta la det på grön bakrund vips o resultatet blev detta=) pilligt som bara den kortet är 6x4" fjutt fjutt
Min andra filur stämpel=) blev lite sne på stämplingen fick emboss pulver överallt där det inte skulle vara..måste nog träna mer på det men blev ett litet grattis kort alltid bra o ha i gömmorna
ha en bra dag=)

4 kommentarer:

  1. Du är duktig med skalpellen och det blir så läckert och stilrent!! Snyggt!

    SvaraRadera
  2. Wow, det finns inget annat att tillägga.
    Jag är lite för bekväm av mej, så det där med att sätta mej att skära med skalpell så där, det sitter väääldigt långt inne, dessutom skulle jag skära fingrarna av mej.

    SvaraRadera
  3. Hittade hit efter ev sväng in på scraprooms forum som det var sååå länge sen jag besökte. Roligt att se lite kända signaturer.
    Så kreativt att skära bort lite av spindelnätet! Blev ett jättesnyggt kort.

    kram AnnaG

    www.annag.blogg.se

    SvaraRadera
  4. Jag har inte kommit ,ig för att scrappa kort än . men det kommer. Läckert.

    SvaraRadera