05 mars 2007

Datten

jösses blev tagen av Elisabeth

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Tillslut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information. Då sätter jag igång!

1 Har ingen handväska och är en tant;) har jag väska då under sommaren och inga fickor så är det nycklar, ciggaretter och mobil med. Oftare att kamera väskan är med;)

2 Mobilen ofta med men sällan påslagen :S har den med som säkerhet ifall att….typ

3 Dagdrömmare seglar ofta iväg i drömmar om både dagliga o rena fantasi saker *rodna* Drömmer även varje natt. Kommer dessutom ihåg vad jag ofta drömmer har väkt gubben för att beskylla ,skrämma livet av han för att några sekunder senare somna om…..fast han då blir liggandes vaken;)

4 Är ENVIS. Stenbocken gör sig mycket påmind i mig. Vet jag att jag har rätt ger jag mig inte utan letar reda på den fakta jag behöver för att bevisa att jag ha rätt.

5 Är bra på laga mat enligt de runt omkring mig. Kan få till god mat av lite i skafferiet

6 Är en typiskt pojk flicka som liten hängde jag i träden, fiskade, körde rally i skogen med cykeln men lekte också med dockor. Som nybliven bilförare vid 19 mekade jag gärna bil. Älskar teknik och pilliga göromål. Försöker hänga med datorerna men det känns svårare och svårare men här är det bra att vara envis;) Tycker nog att lite olja förskönar dagen;)

utmanar
Ida
Pia
Lotta
Moma
HellaBella
Emma

4 kommentarer:

  1. Tack för utmaningen...

    SvaraRadera
  2. Kul att läsa om dig!

    Kram, Gunvor

    SvaraRadera
  3. Tack för utmaningen! Den är besvarad och tillbakaskickad till dig.

    SvaraRadera
  4. Ja, visst hade det varit kul med en fika, du får ta och flytta närmare helt enkelt. ;-) hihi

    SvaraRadera