12 mars 2007

2 år

hipp hurra för mig som har varit drogberoende..ehhh menar scrapp beroende i 2 år;)

jösses vad tiden går fort när man har kul.
Fast jag har en block ser det i huvudet men får inte ut det på papper*argh*
Ska ju göra ett bebis album...jovisst lätt som en plätt men det
svåra är ju att man inte har några foton....jag som brukar utgå från just den saken*hm*
ursvårt ska jag tänka format man framkallar i?
eller mina egna format som ofta innebär ett beskuret foto....
ska jag sätta ett lapp typ datautskrift där fotot ska vara/tänkt?? som en blankt foto...kanke men en steck gubbe i..för att göra det tydligt:)

ska jag skriva på engelska svenska eller blanda hej vilt? pappa svensk mamma tysk med finsk påbrå kan inte tyska eller finska ( kan ju säga du är en åsna på tyska.....blir nog inte så poppis*hm. samtidigt bor de i Sverige......

jösses ju mer jag tänker på det ju mer snurrar det.... Storleken är klar 8x8" album blev det....
sen då???

nä hoppas på SOLväder några dagar kanske en foto session med naturen löser några funderingar:)...dom hade sett ORM på femöre såg jag i tidningen....lutar lite åt det hållet tror jag...
ha det gott....

6 kommentarer:

  1. Hihi.. grattis på tvåårsdagen =) Du började lite tidigare än mig då.. firar två år i maj =)

    SvaraRadera
  2. grattis på din tvåårsdag. :-) Lycka till med bebisalbumet, har tyvärr inga tips...

    SvaraRadera
  3. Grattis kära två-åring!

    Kram, Gunvor

    SvaraRadera
  4. HEJ DU GLADE :0)
    TACK FÖR KOMMENTAREN. JAG BLIR SÅ HIMLA GLAD NÄR DU HÖR AV DIG.
    SER ATT GUBBEN DIN HAR HAFT HALSFLUSS.
    FY, VAD TRIST. HOPPAS DET ÄR BRA NU DÅ. SÅ ATT DU FÖRSÖKER FÅ SONEN PÅ ANDRA RANKAR EN BARA DATA.
    JA, DET ÄR KLOKT. DET BLIR FÖR MYCKET SÅNT. TV-SPEL, DATA-SPEL OCH MOBILER. INTE BRA ALLS. HAR HAFT LITE SAMTAL MED MIN SON OM DET. MEN NU ÄR DET DOTTERN PÅ 12 ,SOM ÄR VÄRST. HOPPAS DET BLIR EN BRA VÅR, SÅ VI KAN VA UTE PÅ LANXET SNART I HUSVAGNEN.
    FAST VI HAR JU TV OCH DVD DÄR ÅXÅ, JA. SVÅRT ATT HELT TA BORT ALLT. ÄR JU LITE BEROENDE SJÄLV ÅXÅ. SNART ÄR DET UTETIDER. DET ÄR BRA !!!!!

    SÅ HAR DU SKRAPPAT I 2 ÅR. DUKTIG ÄR DU ÅXÅ. FORSÄTT MED DIN HOBBY.
    GILLAR DINA OCH DIN GUBBES BILDER VET DU,
    NU MÅSTE JAG SOVA. SKALL JU JOBBA IMORN.
    KRAM OCH HA DET GOTT ALLA I HELA FAMILJEN.
    MVH/ TONE

    SvaraRadera
  5. Hej Ejris!

    Vad du är snäll som försöker hjälpa mig! Vår kamera är en Olympus 410.

    Kram
    Ulrika

    SvaraRadera
  6. Hej och grattis 2-åring. Visst går tiden fort som scrappare. Jag tycker att jag är nybörjare men jag har också redan två år på nacken. :)

    Lycka till med babyalbummet. Det kan inte vara lätt att göra utan foto.
    kram bammie

    SvaraRadera