26 juni 2006

UPPDATERAD

fotosida har jag fixat..men känns lite små kämpigt för jag är genom förskyld..igen*suck är så trött på snor och ont i halsen nu...bläää.

men tur man kan sysselsätta sig med annat dsom inte tar så mycket på krafterna då. trots nysningar så flyger inga papper, foton eller dekorationer runt när man sitter vid datorn=)

nyfiken på hemsian?
klicka på här då;)

Ha det gott....igelkott...fick några nya bilder på igelkotten i år;) dock var det saker ivägen på några*mutter men den kommer kanske igen=)

3 kommentarer:

  1. Kalasfin hemsida Ejris! Verkligen impad av alla dina fina bilder.

    Kram/Sandra

    SvaraRadera
  2. Din hemsida har verkligen blivit fin Ejris! Och korten är ju fantastiska - du är verkligen duktig!

    Kram, Gunvor

    SvaraRadera
  3. nu har jag kollat igenom hela din fotosida. Du är verkligen jätteduktig! synd jag inte bor nära så jag kunde vara med i din fotoklubb.
    *kram*

    SvaraRadera