07 juni 2006

Högt i det blå


är ialla fall vad denna killen är;)

Ett surrande ljud gjorde att jag lyfte huvudet och såg han in för att hämta kameran naturligt vis. Tänk att få sväva..inte ljudlöst kanske för det väsnades ganska bra:S men enså vara som en fågel för en stund.....

Ms lever sitt eget liv*suck* sen ajg uppdaterade den ibland ser inte jag vad folk skriver ibland ser de inte mig*skummt* nåja jag lever!! Gubben ahr jobbar sina tok skift och Felix kommit till en upptäckarlustrymmare så är dörren öppen mot tomten är (måste) man vara med i svängaran.

Inte nog med att Fillen kan rymma utan hunden gjorde det*jätte suck* löptik måste hägrat men man blir skroaj tur han är välkänd som snäll så en kvinna som vi ofta träffar på våra promenader tog hem han.... Nu är grinden fixad så jag HOPPAS han inte kommer ut den vägen något mer.

Ha det gott...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar