15 augusti 2022

Hinner inte med...

Tiden rusar fram..

sommarna är snart slut eller nåja semester o ledig tid som man gör vad man vill med ..nu tar snart vardagsrutinerna in..tidiga mornar..fast det är klart har inte kunna sova med valp i huset i sommar heller *hahahah* någon morgon till 7.30 men då har det krävt en pinka runda runt 6 ..

Men annars Jo en skön ledig sommar..en del bad.jag ahr bara badat 1 gång försökt samla lite d vitamin men framför allt värme i musklerna, fick lite färg på köpet. har ingen ro att ligga timme in o timme ut men en halvtimme , sen vänder man på steken =) värmen gör nytta i ömma muskler.

Har vart hos Läkare fått en diagnos till .. känns som man samlar på dom men har haft min tro på på en diangos som visade sig stämma nu har blodprovtagits för hon trodde jag hade den allvarligaste...sa att då hade jag nog inte levt i dag med den så vi får se vad prover o nya besök säger men ett steg.

kommer inte bli hjälpt på nått vis kanske andra mediciner .. hjälpmedel om jag skulle behöva i framtiden

men framför allt någon som trodde på en! sökte läkare första gången när jag var 14-15 på stenåldern alltså... o ingen har har sett grunden till smärtan utan man får behandling (piller) för de akuta problemen sen händer inget mer men nu när man snart är 60!

Kan bero på att släkt forskningen visat att det finns i släkten och att det är Ärftligt!! har 7 männingar alltså vi har gemensam ana på 1700 talets mitt o samma diagnoser ...

Loke Pälsbollen växer så det knakar ..han ska väl få någon centimeter till o lite mer vikt kanske men en klart busig hund...  han har i dag visat att åska är ingen man behöver bry sig om skönt med tanke på att Tova♥ var så rädd för åska... blir intresant vid nyår hoppas han är lika cool då.

Sommar värmen har gjort att promenaderna har blivit då dagarna vart hund vänliga...kokhet asfalt så får han vara på gräset på tomten o lite plaskpool som han kan svalka sig i om han vill... Nu ser han mest poolen som ett jätte vattenskål man kan stå i..men ändå...

hejhop för den här gången ska bli bättre på skriva...kanske


Ny badad Hund älskar simma i stora poolen..

Här håller han kollen på utkikstenen;) 
6 månader gmmal



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar