01 mars 2019

Ny månad

men hallå hinner inte med mig själv....eller inte med bloggen men nu lite uppdatering..


Är så  körd in i vägen tack vare lss o dess jävla ideer....då tänker du ja men du har ju Fille ..jo jag har ju det utan han o jag kom bokstavligt inte ur sängen så det svarar väl en del?
o Tack vara Fille som jag kan krya på mig lagom fort.... han har sina krav men de är lagom för att en annan ska hinna med...ja typ medicin är prat I filles fall tecken...sång musik o skratt...

Nu har februari gått o ny månad ...temperaturer på plussidan har slagit rekord..ljuset gör mig gott även om tröttheten kan bli övermäktig ... har ständigt den gnagande oron...


gick in i den där väggen för några år sen när vi hade fosterbarn som stal energi o kraft där var det så illa att jag förlorade minner under några månader strax efter ingen aning hur julen var exempelvis..kommer inte ihåg...vissa saker gick på rutin o massa sömn sov när grabbarna var i skolan.. så illa är det inte nu även om det blir snabb lurar per dag när det passar....


Så negativ stress med de diagnoserna man har är en väldigt dålig kombo..hoppas på en härlig sommar (om det kommer regn så vi kan fylla poolen) vara ute med husbilen fiska o glo på ett flöte är medicinen....tar en dag i taget...

efter månader av att tittat på kameran där i hyllan tag jag mig en stund i solen o fick någon fågel på bild....Hacke visade sig länge sen sist..härligt...i dag kom orken att köra över huset med dammsugaren...skulle behöva moppa..men vi får se..

Hacke Peekaboo 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar