01 oktober 2018

ny månad...igen

jisses var ju nyss jag skrev hej September.. Nu är den månaden borta o vi kliver raskt in i Oktober....
Höstmånaden för mig då löven skiftar färg (hör är det fortfarande så milt att det bara kommit igång på en o annan Lönn...rönnen är grön o Björken gulnade ju redan i somras....

Vi har städat ute , plockat o beskurit vinet...bjöd grannbarnen på frukten för mina njurar säger nope!
Björnbären kvar men de är så vassa av vildskotten som kommit så de får vänta nån dag..måste samla mod*hahah

Lite kort tillverkning har kommit igång inför Jul...nån som vill ha ett eller fler handgjorda kort för någon speciell kontakta mig=) några av korten kommer upp på instagram under namnet pysselejris

Går bra o beställa personliga födelse/bemärkelsedagardags kort oxå...

tittar till på almanackan o det slår mig att på Onsdag hade mamma fyllt 80 år..♥
Hoppas du får fira med alla syskon o Mor 
saknar dig ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar