30 april 2017

Vintern rasat....

Vintern rasat ut bland våra fjällar...

I kväll sjunger vi ut vintern o in med våren! hoppas verkligen vintern nu gett vika o att vi kan få en månad vår innan sommaren..


Bilden är inte min utan googlad!

Njut av brasa o kanske skönsång men tänk på bränder o igelkottar..
Själv håller jag mig inne, Fille inte intresserad av eld o folksamlingar så varför stå o frysa om ryggen o steka magen ;)




Vi hoppas att Maj blir varmare än April för snart blir det en blom explosion i trädgården=)



1 kommentar:

  1. Det kommer helt säkert att bli varmare. Jag tycker det är kallt och framförallt blåsigt, men jag uppskattar att man kan följa från knoppstadie till utslaget löv eller blomma. Vissa år går det nästan på ett dygn, vackert, men som sagt jag tycker det är fascinerande att se hur det utvecklas dag för dag.

    Trevlig Valborgsmässohelg!

    SvaraRadera