31 oktober 2016

Hejdå Oktober

dax för ny månad igen..den mörkaste av dem o den ruggigaste ofta regnigt o det gör det mörkare.....
Gubben lessnade på mörkret runt huset att han tände utebelysningen... det piggar upp en lite...


jag gav mig på projekt KÖK i dag *pust*

köksluckor ska målas väggar ska fixas o måste fundera ut nått för det gamla kaklet....antagligen kommer det målas men det får nog vänta nån vecka....
in med lite fräscht o ny färg ... hoppas det blir som bilden i skallen*hahahah

men man får ta lite i taget men mår bättre om jag blir av med mina måsten o sånt som retat mig länge..... som fula skåpluckor...
bilder kommer kanske sen....

drömmer om nya mattor i vardagsrummet..men inte bestämt mig än så jag får nog fortsätta fundera....
lite större mattor som är lätta att rengöra med dammsugaren...ett måste...

1 kommentar:

  1. Ja o det började ju med en grå regnig o kall dag :(
    Ny färg piggar alltid upp.

    SvaraRadera