07 december 2014

så var det den andra advent

har nån sagt att tiden rusar fram..... jisses är ju inte klokt ju
framskrider så sakta julförberedelserna men granen är klädd....tomtarna står i hyllan  o juldukar är på...har lite bak kvar som havrekex o rullrån men det blir i veckan .... Julkorten är skrivna bara det lilla portot som ska på.....



Jag har två kvällar i rad vart jätte låg i blodsockret så lågt att jag inte vill gå o lägga mig utan måste äta nått först.....i går åt jag lite kolhydrater men idag åt jag lite mer ...just in case men det hjälpte inte. I morgon säker jag dosen insulin så får vi se....
Blodsockret hoppar ju en del men ofta mot det lite högre än lägre...inte kul när man ska sova .... o mycket påverkar det hela..stress men känner mig ganska lugn för tillfället.....smärta ja den är ju iof inte kul o medikamenter är ajg tvungen o ta för att kravla mig ur sängen '''hm''' o andra hormoner..typ kärring hormoner spökar säkert en del det med....fy fasiken för denna skit sjukdom... ja alla sjukdomar är ett skrutt!! mer eller mindre. men skovet i leder o axlar är allt annat än kul :( blir svårare o sova..svärare att göra nått o sitta still omöjligt med det gör skitont det med*SUCK

1 kommentar:

  1. ja hur man än gör så blir det inge bra. Tiden tror jag har samma hastughet idag som förra månaden :)
    Var försiktig o se till o ta hand om dig

    SvaraRadera