08 april 2014

regn o rusk...

ruggigt ute o kallt. vill nu ha lite värme o sol tack!
så man kan känna för att skura av altan o ta fram utemöbler=)
längtar till att kunna äta ute..... fast just nu skulle jag nöja mig med en kopp kaffe utan att frysa rumpan av sig.....
Bjuder så länge på en gammal Rödhake bild!


att sätta sig ute med kameran o föröka få en fågel på bild...de är efter vintern skygga så de måst vänjas vid att vi finna där igen. ...o sitta o kika om vi fått några inneboende i holkarna....

Snart Påsk.... ja vi firar ju lagom lite ägg o sill att äta o lite godis i en skål brukar inte vara så mycket mer. hoppas på go väder så man kan sitta ute o kanske tar vi en tur för kolla om vi kan lösa sommarens bostads frågan;) men jag åter kommer till det.........

2 kommentarer:

  1. ja fy vilket tråk väder o jag har inte ens haft lust o foto på länge o just nu är det inte mycket bevänt med lusten överhuvudtaget.

    SvaraRadera
  2. Hej, kikar in lite hos dig. Jag hoppas oxå på fin väder i Påsk så man kan grilla och njuta av solen. En sån fin bild på Rödhaken du har lyckas fånga.
    Hej svejs.

    SvaraRadera