12 september 2013

till Jul

Till Jul är det 15 lördagar Om jag räknat rätt... vilken TUR att jag börjat Julpyssla då=)
Gnom/tomtarna blir nått sånt här.... dessa är från förra året

Garn för gnomer inköpt o påbörjad på Gnome 1 behöver säkert några stycken....
Klister o lite papper kom för Kort tillverkning så Nu är man på G....
Spännande med Julmarknad......
Nått lite annorlunda att se fram emot... det kan behövas....

Några julkort ska jag väl ha själv men i år kommer jag inte skicka till de som jag aldrig får av!! kan ju ha ett eller två i beredskap OM det skulle ramla ner nått men nepp nu är det stopp!

Orkar inte lägga min energi på de som inte vill kontakt ska inte ske på envägskommunikation!... eller på någon som inte tänker lika när det gäller barnen.... det ena får men inte det andra nej tårarna ska inte slösar på sånt mer då får det vara...enkel matematik!!
Eller hur?!?

2 kommentarer:

  1. Hahaha... innan jag läste inlägget trodde jag att bloggen inte var uppdaterad på ett drygt år. :)
    Ha en trevlig lördagkväll! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. hihihihih såg sent att det var ett god jul bild..men fick duga=))

      Radera