18 april 2013

Testpilot

Jag har vart med i smartsom o buzzador flera år men få saker har passat att jag ska testa av olika orsaker men så fick jag syn på en produkt som passar mig som handen i handsken,,,,, En glukosmätare!!Från Smartson.
vad kan vara bättre än det för en diabetiker? *fniss*
så jag svarade att jag var intresserad o vips så var jag utagen som "försöks kanin".
Har bara gjort ett test test *;)
Resultat av det....



*lite svår o hitta rätt när man skulle ta blodprovet lancett funktionen kunde vara bättre! Jag tröck o tröck på knappen o ingen hände.... innan jag slet lite extra o vips så funkade det!

*Lite tveksam att den inte byter ny lancett varje gång som man gör med gamla systemet..... Ingen stans står hur ofta man ska byta för antalet som man fick med räcker inte under en helt test period.

men ska bli intressant o testa o se...ska ju "rapportera" det jag kommer fram till.....
o ska jag fortsätta med den här mackapären gäller det ju att jag får dessa lancetter o testremsor från sjukvärden annars blir det dyrt! :(


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar