16 januari 2012

måndag...

Måndag....mitt i januari.....snart vår=) *hoppas jag*
ute kom det 2 cm snö i morse:/ nu kan det va tycker jag. har inte julmöglet kommit vid jul så behöver det faktiskt inte komma alls...MEN några minusgrader utan skyddande snötäcke vore fint!!! döden för en fästing eller två=)


Har hostat hela helgen o förskylningsastman har gjort sig påmind:/..har inte haft någon känning sen jag slutade röka men nu så tur att brikanylen funkar än så länge... vet att steriod mediciner för astma slår ut insulin o det vill vi inte vara med om....


O något så fruktansvärt ont i armen sista 2 nätterna:( svårt att sova o vaknar av att det bultar är ömt o en konstig känsla men som gör apont... OM de ändå kunde höra av sig från ortopeden och att det är där man kan få hjälp...rädd för att jag hamnar i nån annan kö 4 månader igen*suck....
Nu ska jag ta en paus..har dammsugit o röjt lite en maskin tvätt på på G o en till efter det....o allt hushållsarbete tar sån jäkla tid med armen och att man titt som tätt gör en rörelse som gör så ont att det svartnar.....


tjillevippen för nu=)

2 kommentarer:

  1. Vad har hänt med din arm?

    SvaraRadera
  2. Var rädd om dig du ska inte slita ut dig själv börjar min arbetsträning imorgon onsdag med 2 timmar

    SvaraRadera