12 juni 2011

Stora problem.....

I går kväll stängde vi som vanligt av datorer som vi göra alla nätter.... datorer moden o routers är strömlösa på natten..... på morgonen vill jag se var åskan gick inatt...för jo jag vet det var över oss men i medvetlöst tillstånd är det lite oklart hur länge o så... men nu kommer man inte in på nätet*mutter* just nu inloggad mobilt....


om jag klickar på nätverkskortet så säger datorn att denna enheten fungerar korrekt....
på nätverkshanteringen står att ajg inte ahr en sladd...JO det har ajg visst.....o jag har bytt den med men det funkar inte!!!... den loggar på o av sen blir blinket i kortet svart.....samtidigt undrar ajg om Zyxel modemet funkar hlet...tv går se den biten är fin men det borde blinka en lampa för datorn med...eller hur....????


Nån som har nån idee??? mina e slut...

3 kommentarer:

  1. Kan va att routern gett upp? Tråkigt men sant...

    SvaraRadera
  2. om tv går igenom o llt funka med den så kan det ju vara problem hos leverantören....
    Vi kan ha så tv fungerar men inte internet eller att tv fungerar o telefon o internet ligger nere kolla med din leverantör om de har problem

    //Kenneth

    SvaraRadera