24 maj 2011

Usch!!!

vi köpte en nygammal bil förra sommaren då Volvon inte ville mer o en repration skulle bli allt för kostsam.....
alltså blev det en begagnad även om jag skulle önska att man hade råd men en sprillans ny....
den har gått fint under höst vinter o vår men nu låter det skummt*suck*


det liksom dunkar när bilen åker kommer upp i 50kmh o över...inte hela tiden men dunk dunk dunk kommer nånstans ifrån*suck* hatar gamla bilar för det kan kosta skjortan o lite till.....


Har Kollat avgassystemet som snabbast det sitter fast o det är inte hål eller så för det ljudet känner man ju ingen:/....


Ett diffust dunk dunk....spände om reservhjulet ifall att...men dunk dunk hörs ändå....
jag tycker det kommer nånstans.... framvagn mittunder...gubben tycker bakom framsätena nånstans.....


gubben ska får kolla där jag pekar för tyvärr;) är man inte gift med en mekaniker *fniss*


måste ha skattepengar till nya glasögon så jag ser o dra en tand...måste bara......FAN om det skiter sig*suck*
jaja inte måla fan på väggen ...men det är lätt gjort.....


tjillevippen.........


Någon som har en ide vad det kan vara?? skriv gärna en kommentar så jag kan få nått att gå på;)......

2 kommentarer:

  1. Det där tycker jag inte du ska åka omkring med. Det kan ha med hjulaxlarna, lamellerna eller något annat att göra. Känner du ingen som kan ta en titt och se vad det rör sig om?

    Kram, Gunvor

    SvaraRadera
  2. Missljud i bilen ska man verkligen kolla upp, du vet ju vad som hände oss.....
    Behöver du ett extra öra så hör av dig.
    Kram

    SvaraRadera