28 februari 2011

bla bla bla

tiden går....o fort.
för 7 år sen!!! började jag blogga!
på msn s blogg om min ny upptäckta hobby scrapbooking
här inne på blogger har jag hållt till nu sen 2006*jisses*

jodå scrappar fortfarande denna underbara hobby, men mest kort o ett o annat album till släktens små har det blivit. 
Jag tog upp fotograferandet igen efter lite vila för film o framkallning var dyrt o en digital kamera var bara en dram från början. 
Fotar gärna men mina objekt är tyvärr oftast små djur o blommor naturligt vis kommer familjen med på ett o annan bild med men skulle vilja ut i naturen ...fota kärlekspar..bröllops par..barn.... hoppas man kommer igång mer med det mot vår o sommar...

jag har hittat möjligheten att handarbeta igen....
virk nålarna har blivit bättre att hålla....
arbeten kryper fram maska för maska...... 

Internet är i ständig förändring och vi användare med den. 
tänk första gången man chattade var
 -98 man lärde sig vad en smiley var=)....... 
tiden förändras o vi med den....


tjillevippen

2 kommentarer:

  1. Tiden går fort när man har roligt!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Ja du det har ju runnit lite vatten under broarna sen vi alla började med datorer :)

    kram

    SvaraRadera