09 juli 2010

Äntligen

Tova är här=)
änligen efter lång väntan=) var tidigt i morse o hämtade henne...läskigst att sen gå hem så matte fick bära (tur det är en liten hund) sen sov vi 5 min......vaknade busade försiktigt i 10 min...sov i 20 min...busade järnet o kollade runt i huset*nyfiket* sen åt vi lite mat..gjorde en hög inne:/ men kissade en massa gånger ute=)......sen sov vi nästan en halvtimme...matte somnade visst oxå o tova sov bredvid på golvet....... sen fullt ös för att sova när familjen åt middag....sen fullt ös....sen sussa=)
Nja koppel fasiken vad det kan klia......
o för Matte att gå men en tegel sten=)
men slutet av dagen fattade hon att man hänger men den som tjoar på henne=) vilket var matte...ja en liiiiiiiiiiiiten godis gjorde ju sitt till försås....
Favorit leksak!!!
finns bollar tuggben o en massa annt att leka med med denna föll i smaken=)
Tog några mjukisar i fillens rum som hon kan brottas med....Fille tittade förundrat...när vi kom in efter 5 minuters kiss pausen hade han lagt en av hans favvo nallar oxå på golvet* är han för söt eller=)
nu är jag slut av värme....springnade lekande o allt nu ska tova o jag mysa soffan en stund=)
ps! för de nyfikna så är hon en mix med lasha Apso som mest procent=)

4 kommentarer:

  1. Men såååå söt!!! Lycka till med valpingen!

    Kram, Gunvor

    SvaraRadera
  2. Sicken söt liten lakritsbit, så gulligt! Vad var det nu för sort (du vet, mitt teflonminne är kort, men gott)
    Ser fram emot fler bilder o rapporter;)

    Kram Sonja

    SvaraRadera
  3. Så underbart söt <3

    Kram

    SvaraRadera
  4. Så avis jag blir...hon e ju så söt den lilla..ge en stor kram från mej
    Maria

    SvaraRadera