15 juni 2010

Skolavslutning

9orna i stan har sin avslutning i Sjärnholms slotts park ..ialla fall vid fint väder som det var i dag....
har upptäckt en ny oas i stan....konstigt man ahr bott i stan i nästan30 år...men aldrig vart ute i klorofyllen vid Slotten Stjärnholm=)...vackert ..otroligt vackert. där blir den minst en picnic i sommar....måste kika ordenligt på alla skulpturer som finns där..njuta av trädes skuggor o fika på gräsmattan.....äter till avslutningen...
Sonen besviken på att han inte fick spela på avslutningen i år för eleverna bjöd på fin underhållning o rektorn (bilden ovan) rockade loss ordentligt med♫♪♫ summer of 69♫♪♫...


Min Stora kille.....sa var grundskolan klar.....

Betyg utdelning o en ros till var o en.....
Slita upp kuvertet f;r att se......n[gra fina MVG)


Lille bror tyckte det tog lång tid innan man fick lite saft o fika!

*hm mina [';..allts[ mina a med ring..a med prickar o o med prickar f;rsvann.....skumt....mutter
ha det gott....fr[n avslutning till dammsugning..... o leta efter vad prickarna till bokst'verna tog v'gen


hahahhahaha hittade mina prickar igen....o kommer inte säga hur*skäms lite* hahhaha

2 kommentarer:

  1. Kan man tappa sina prickar? Det är säkert något jag kan råka ut för då... men gör jag det ska jag maila dig. ;) Fina foton, mysigt med avslutningar! Kolla in hos mig på min hemlis som jag avslöjat nu! =)

    SvaraRadera
  2. Åhhh vilka härliga bilder :)
    Kram

    SvaraRadera