02 juli 2009

fyyyy NU är det bara för mycket

Av värmen alltså;) lider sverttas o har fått ont i knän o armlederna:/ inte kul.
Är ju som en del sett inne på facebook ibland så imponerad av dem som kan logga genom telefon .Kan ju inte va så svårt jo tjosan:P
fört kom ajg in på det kontot jag har..nästa gång inte....skulle skriva log in lösen o vips hade ajg ett konto till=)) nåja den får väl va för mobilen då OM jag fattar hur vännerna ska addas...eller om det löser sig *suck*

I går gjorde vi Nypan några timmar men bsök på en musik affär nya strängar skulle sonen ha =) han passade på att provlira någon dyr som tusan gitarr med=)
sen gick vi till Classe Ohlsson....höll på dö av värme slag där nere:/ men ett minnes kort till mobilen blev det=) sen var vi hungriga...MAcdånalds är inte nått så där super poppis för mina ungar men hittade ett ställer som hade lagoma skinkpajer...mums.
nej nu svettas jag igen varmt som den inne:/ längtar inte till kudden även om ajg e super trött.....

ha det gott....

2 kommentarer:

  1. Här är också jättevarmt. Lite bättre nu ikväll men suck och pust. Får se om jag kommer ner till havet något i helgen och kan svalka mig lite.

    Krammen

    SvaraRadera
  2. Inte får man gjort så mycket när det är så här varm.
    När jag är inne och kollar på dina härliga närbilder blir jag mer och mer sugen på ett macroobjektiv.
    Härliga foton.

    SvaraRadera