21 maj 2009

lust

ja med bloggande den eller de får lida.... Har tappat orken för 365 bloggen där kommer bilder NÄR man känner man har nått att visa inte för att knöka upp foton bara för att...
Bloggskrivandet o tittandet i alla bloggar blir lidande kanske är det årstiden men sitter inte så mycket vid datorn..även om facebook får sin beskärda del;)
Men hus o mark (låter som värsta storbonden) tar tid även om det inte är så stort=) I dag har vi köpt en klättrande ros till framsidan de har äntligen grävt klart o täppt till alla hål nu ska det bli fint med blommor o blader oxå.
Även om inte bloggat så är dagarna fulla....
Mammografin Kart
Utvecklingsamtal för storebror Klart
gjort om lån o jox med banken Klart
bakat matbröd Klart (igen)
Papper o jox klart för avhämtning för klubben..nångång ......

framför mig ligger student fotografering ska föröka få "offret" att leva ut inför kameran..nästan en omöjlighet med den blyge killen..men jag ger inte upp. Snart skolavslutningar*jippi* o lite sommar mys framför en.

Förra helgen fick polisen rycka ut ang den där hunden som var på mig o morris i vintras.....den finns inte mer.......

till nästa gång ha det gott....

2 kommentarer:

  1. Ta det i din takt! Att foto är precis som med allt annat... Man måste ha inspirationen också så att man kan skapa nått fint.

    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Bra beslut du också tagit, känns helt ok med mitt tycker jag. Det ska vara kul att fota och blogga, annars kan det vara. Vi höll ut ganska länge ändå tyckte jag :-). Och fortsätta utvecklas ska vi ju ändå :-).

    Kram Maria

    SvaraRadera