10 april 2009

Det prasslar i snåren...

I ögonvrån ser jag nått som prasslar runt...vet vad det är så jag hämtar kameran sätter mig till rätta på altanen och väntar......
Efter en stund tittar Fasan tuppen fram. skygg och reagerar på kamerans smatter i slutaren:/ men den är tillräkligt långt borta för att våga leta lite mat i en liten stund....Men den håller stenkoll på mig!

Den går upp mot Mor o Far o då ...ATJOOOO en nysning som sätter fart på tuppen=)


Den kutar i väg för attl vad fjädrarna håller......hihihih men jagfick mina bilder *heheheh* trots den ofrivilliga nysningen*



Vårens första fjäril fångad på bild!!
GLAD PÅSK TILL ER ALLA!!


Ha en riktigt bra påsk !


3 kommentarer:

  1. glad påsk... hoppas du slipper ha plåster i rumpan för länge efter alla stickorna från kvasten... haha Fina foton du har tagit!

    SvaraRadera
  2. Vilken härligt färgkombo... fjärilen mot det lila... fint besök har du haft med:)

    Kram o gla' påsk, Sonja

    SvaraRadera
  3. En riktigt glad påsk önskar jag er!!!

    Kram E

    SvaraRadera