24 september 2008

undrar om..

Min glugg 70-300mm fått sig en smäll eller nått den uppför sig inte som jag vill*hm*
får inte skärpan där jag vill...nått skumt är det ska ta en av de andra gluggarna nån dag o se efter om problemet kvarstår....hoppas inte det för leva utan kameran kan man det???




Några bilder på min Phalinopsis. har investerat i några orkideer för att se hur de trivs här.... den här trivs utmärkt nu men kommer de blomma om?? det är ett litet test så vi får se framåt våren=)
Köpte mer cocosnöt MUMS tycker pippifåglarna de bråkar om att få äta mest. Talgoxarna tilåter inte nån annan än de själva..eller den som är störs o vackrast ska ha bara han.... de andra får passa på när chefen är borta för en stund.

ÄR nysnaggad för dagen;) kort kort blev det..... var det iof sist med men klipper man sig var 8 månad hinner det ju bli långt däremellan=))

ha det gott.....

3 kommentarer:

  1. hihi du är ju värre än mig, jag hade "bara" 4 månader mellan mina klippningar...

    SvaraRadera
  2. Hoppas att vi får se dig i din nya frisyr :)
    han är frän, talgoxen,underbar bild.

    kram Sanna

    SvaraRadera
  3. Fina foton, men du är ju superduktig med kameran!

    Även jag har varit hos frisören. Konstaterar att man inte ska stressa in hos en okänd frissa, be dom "klippa upp och klippa av lite" och sedan förlora sig i tankarna ... Mitt långa hår blev knappt axellångt när jag tittade upp! GAH!

    SvaraRadera