19 augusti 2008

gjort om lite

här inne på bloggen men vet inte om ajg är nöjd..strulande runt med alla mina länkar..nåja det får väl vara så här ett tag..om jag inte lessnar o vill prova nått annat.

Annrs är det helt ok
Grattade brors dottern Malin som fyllde 20 i går*hurra för dig*
PÅ söndag fyller lilleror..... och min svägerska ( fru till andra lille bror) år..jisses
många födelsedagar just nu*pust*

o på måndag skola*jippi*;)

hämtar garderoberna i morgon lite ordning i sovrummet sen=)
ha en bra dag!

4 kommentarer:

  1. ja ibland hopar födelsedagarna ihop sig...

    SvaraRadera
  2. Hej där
    Kul med förnyelse, själv försöker jag ju komma igång o skriva men just nu behöver kroppen o knoppen ställa om sig eftersemestern till de långa dagarna på praktiken. Hoppas ni har det bra där borta i Ockle.
    Hälsningar Linköping

    SvaraRadera
  3. oj så många födelsedagar på en gång!

    Visst är det kul att förnya sig lite, jag tycker det blir bra så här ;)

    Kram E

    SvaraRadera
  4. Tycker det blev jättefint härinne :).

    Och ja, webshopen på Scraproom kommer snart igång igen, håll ut...

    Kram Maria

    SvaraRadera