14 mars 2008

utmaning av Gunvor

1. Gör du kort eller scrappar? scrappar men gör några kort med

2. Favorit färg som du gärna använder?blått...vitt...grönt...

3. Vilka dekorationer kan du inte vara utan?brads

4. Vilket är ditt bästa köp? skärmaskinen

5. Finns det något du ångrar att du köpt?hm..... en liten symaskin för scrapping kanske

6. Vad för motiv stämplar du helst?roliga..som passar allt

7. Finns det någon pysseltidning som du brukar köpa? Vilken?köper sällan själv gubben köper scrapbookingmm när han ser den

8. Favorit pysselblogg du brukar besöka?Åh, det är många - ingen nämnd och ingen glömd.bara kolla länklistan finns några till som man ibland hamnar på

9. Vad inspireras du av?! allt. ofta fotot innan det ens är taget

10. Om du fick 1000 kr och handla pysselsaker för - vad skulle du köpa då?
fick just runt 1000 lappen för att shoppa loss för blev en cirkelskärare,några stämplar o massa bazzill

utamar den som känner sig manad=)

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. ville skriva in här att du kunde utmanas av mig även om jag inte skrev ditt namn i inlägget, men jag ser här att du redan blivit utmanad. ;-)
    Visst har du precis köpt en cirkelskärare? Var det making memories skärare? Var har du fått tag på den? Behöver en sån!! HAr inte hittat den ngn stans...
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Jag känner mig utmanad av dig och Martina! :)

    SvaraRadera