14 september 2007

ARG!!!

fy tusan så besviken jag är!!!
Tidigt i våras kontaktade mig en snubbe från Skogsvårdstyrelsen han undrade om jag hade bilder från vår oas femöre. jodå så jag skickade några stycken och fick svara att OM de valde någon bild skulle de ta kontakt för att diskutera ersättning....
jag väntade o väntade tänkte att det nog inte var så att de valt nån av mina bilder.
I dag får jag att mail att OOOOOOOOOOOOOOPS!!! vi har visst använt en av dina bilder!!!!
h
ittade var bilden ligger,,,,min bild något beskuren men HELT KLART!!!
mejlade tebax till skogsvårdsstyrelsen och sa att jag är djupt besviken!!!


vad ska man ta betalt??? en brochyr (stavning) + att den ligger på nätet hur MÅNGA når man inte då??? ARGH är så¨jäkla arg o besviken snälla nån kanske har nån ide....

grrr uppretad som bara den...inte ens mitt namn är med så uselt billigt o urdåligt!!!

6 kommentarer:

  1. Det är såååå ruttet....

    SvaraRadera
  2. Ruttet verkligen! Det minsta man kunnat begära är väl att stå med som fotograf för bilden!!! Har du kvar hans mail? Jag skulle säga att jag tänkte ta det till tidningen om han inte ersätter dig något!!! *ARG*

    SvaraRadera
  3. Hota med att gå ut i tidningen med det, för så det där är inte tillåtet, dom får göra en rättelse och så ska du ha ersättning.
    Vilka skitstövlar!!!

    SvaraRadera
  4. SÅ jäkla trist men eftersom de kontaktat dig så begär rejäl ersättning. Kan man gå till reklammationsnämden? Kanske inte det faller under dem.

    Du har all rätt att gå vidare med det hela.

    SvaraRadera
  5. Så dåligt!
    Ge dig inte utan försök att få upprättelse, för hade det varit tvärtom så hade blivit liv i luckan.
    Ha de gott! Kram

    SvaraRadera