21 augusti 2007

uppdaterat igen


nu har jag setat med hemsidorna blir inte klok på dom utrymme finns men inte alla bilder kommer med*mutter* men får ta det när det blir svalare kvavt i dag och ungarna är i skolan!! lung o ro behövs;)

familjesidan tog bort knapparna(synd de verkade inte funka ) hoppas det funkar med länkarna nu.


Fotosida nya studiofoton;) nya blommor och massor av sländor;) varnar för nya ormar oxå..så klicka inte fel ifall ni blir skraja*hihihih*

nej nu ska jag sätta på en kopp kaffe så gubben får sig en slurk efter förmidags skiftet..

ha det gott....

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag satt och funderade på vad jag ska hitta på ocscrappa.
    Det var plötsligt TOMT i huvudet – skrämmande. Så nu är jag ute på inspirationsrunda. Ibland finns där 100 ideer men plötsligt blir det bara …..inget…..konstigt det där.''Har insupit atmosfären på din sida. Så fina photon.

    Ha det gott.

    SvaraRadera
  2. Hej gänget
    Här rullar det nu på i den vanliga takten. Om du behöver hjälp med hemsidan så säg till.
    Hälsa alla nu :)
    Gänget från Linkan om du nu vet

    SvaraRadera