12 juli 2007

Inget ont som inte har något gott med sig

**Bilden är ffrån 2006! hade lite för bråttom;) ***KarlJohan!!**
Pratar om regnet ..och Svampen som är på G med stora steg. Tyvärr rengar det i dag...jag som tänkt en liten förhands tur till skogen...hoppas det blir bättre i morgon för då ger jag mig ut. ska finnas lite sopp kantareller o annat smått o gått. en långledighet kvar senen skift omgång till...allstå 2 veckor knappt SEN är det semester..ja för gubben jag får nog knoga på som vanligt;)
hoppas på Fiske väder...FOTO väder.BAD väder?!? ..Grill Väder alltså lagom med sol men inget blött;) kan du uppfylla den önskan för mig?
ha det gott regna inte bort....

5 kommentarer:

  1. Usch för allt regnande... men min semester börjar nästa vecka och då har jag beställt sol! =) Blomman har min mamma skrivit i min blog vad den heter... och det har jag redan glömt. ;) Något med "lys" tror jag...

    SvaraRadera
  2. Nog regnar det allt och semestern är nästan slut =( Vilken fin svampbild!

    SvaraRadera
  3. Ja regnet det bara öser ner...
    Men svamp är gott!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja du här öse regnet ner, översvämmningar lite här och där, avstängda vägar osv. *suck*

    Min semester är snart slut, jag har bara nästa vecka oxå för att sedan vänta ett år tills det är semester nästa gång.

    Ha det gott och lycka till med svamparna :)

    Kram E

    SvaraRadera
  5. Hej hjärtat.
    Snygg karljohansvamp där. Hoppas att vädret håller i sig så kanske vi kan ta en sväng till skogs i morron.

    Kram Elakingen

    SvaraRadera