27 december 2006

GOD FORTSÄTTNING


God fortsättning . Nu är Julen över i stort julmaten nästan uppäten...(finns massor kvar så vi får mumsa jul länge men i dag blir det ett litet avbrott med ungspotatis och lövbiff;)


Julaftonen blev det mat och naturligtvis paket vi hade hållt igen massor i år för Både gubben och jag fick ju våra julkpappar tidigt med min Nya kamera.

Men en bok av lille bror om fotobildbehandling både i photoshop och paintshp proo i samma bok KANON bra den ska vi titta närmare på nån dag.


Efter ett samtal från Australiten lille bror är där över julen så fick vi reda på att han och Tuuli förlovat sig *hurra* Nu blir det nog bröllop var det lider med:D


Annandagen var vi hos Mor o Far och åt lite mat passade på att fotoa lite fåglar vid deras fågeljulbord .svårt med ljuset*suck* men men blir ju ljusare nu så man får säkert fler chanser till fågel foton.


Ha det gott...

9 kommentarer:

  1. Du suckar över ditt fågelfoto, men själv kommer jag inte ens i närheten av fåglarna! Jag är glad över att jag får se dem genom vardagsrumsfönstret. Har ju inget superobjektiv, men det kommer kanske vad det lider. Du är min favoritfotograf! God fortsättning.

    SvaraRadera
  2. Gullig liten pippi! God fortsättning! Jag njuter jämt av dina fina foton!!!

    SvaraRadera
  3. God fortsättning till dig också Ejris! Och fågelfotot är ju bara sååå fint! Jag måste nog sätta mig med kameran vid vår "fågelmatsstation" någon dag.

    Kram, Gunvor

    SvaraRadera
  4. HEJ. EJRIS !!!
    TACK FÖR CHATTSTUNDEN.
    TREVLIGT ATT PRATA MED DIG !!!
    SOM DU SÅG... SÅ ÄR ALLT BARA BRA HÄR .
    GLAD ÖVER ATT SE ATT DET ÄR BRA MED ER ÅXÅ.

    VI HÖRS IGJEN NÄSTA ÅR !!
    HA ETT GOTT SLUT NU OCH ETT GOTT KOMMANDE NYTT ÅR... 2007
    KRAMIZAR, TONE M/ FAM

    SvaraRadera
  5. Jättefint fågelfoto!

    God fortsättning!

    SvaraRadera
  6. Såååååå gulligt fågelfoto. Härligt att höra att julen blev bra.
    kram bammie

    SvaraRadera
  7. VAR EN SVÄNG RUNT TILL NÄSTAN ALLA AV MINA KONTAKTER, SÅ DÅ MÅSTE JAG JU IN TILL DIG ÅXÅ.
    VAR INOM TILL ARNE MED.
    MÅSTE SE OM HAN HADE VART PÅ SIN SIDA NÅT MER.
    JAG ÄR LIKSOM LITE NYFIKEN IBLAND :-))

    HOPPAS NI HAR DET BRA !!!

    HÄR ÄR DET BARA LUNGT.
    VAR EN SVÄNG PÅ STAN IDAG.
    SÅ TOG VI OSS EN PROMENAD MED LILLVOVEN,
    UNDERBART HÄRLIGT VÄDER.
    SOLIGT ÅXÅ.

    NU VÄNNEN, SKALL DU FÅ VARA IFRED ETT TAG.
    HA ETT GOTT NYTT ÅR, SÅ HÖRS VI.
    KRAMIZAR I MASSOR.
    TONE

    SvaraRadera
  8. God fortsättning på dig och familjen.

    Kramar Lotta

    SvaraRadera
  9. Låter som en härlig julhelg, fotot är såå fint.
    Ha ett riktigt gott nytt år!
    Kram

    SvaraRadera