23 oktober 2006

1968

Jag var på besök hos min pappa som vid den här tiden bodde i Östhammmar. Jag hade presis fått en liten lilla syster och Farmor o farfar tyckte jag skulle få går till fotografen. jag var så nervös av kameran ( inte ens då tyckte jag om att stå framför den;) Men fotografen lyckades lura av mig ett misstänksamt leende ialla fall. Har fått en mindre scrapp block igen*suck* setat o vridit på papper till en färgutmaning men har nu gett upp tanken ialla fall på den utmaningen;) får ta tag i något annat så länge...och blev denna något "kladdiga" sida till BOM ( Boken Om Mig) som inte hamnar i något galleri ...missnöjd,,, men vill endå visa att jag lever;) ha det gott...i regn.....eller SNÖ rusket

1 kommentar:

  1. Sicken sötnos! Här är en till som sitter inne och kurar. Det regnar och regnar hela tiden. Blä för regn.
    Kram Bammie

    SvaraRadera