11 juli 2006

Tusan oxå

färgen i skrivaren och foto papperen snart slut ajg som helt plötsligt fått så många ideer*mutter* nåja tur det är lite påfyllning på tisdag nästa vecka då;) Gjorde en Layout i morse började iof med den mitt i natten , men en chockad granne kom över så vi blev pratandes en stund ( tanten hans fick Insulin chock och tillbringade natten på sjukhuset, allt gick bra för nu är hon hemma igen) I morgon blir det nog inget scrappat för min Moster ska visst dyka upp hos mamma under dagen gäller att vara allert med kamera då. Länge sen man sång henne för hon bor i Härnösand + att hon vart lite små krasslig efter en stroke men är man snart 90 så kommer krämpor och man vet inte om man får träffas mer så gäller att passa på.

tänk vilket arsle*sorry* man är..gör ju ett album med blommor i 8x8" gjorde jag denna i 8X8" ?

NÄÄÄÄ så smart!! är inte jag utan den gör jag i 9X9 suck* nåja för väl göra om den i mindrea storlek nångång*mutter*

ha det gott.....

3 kommentarer:

  1. Vilket fantastiskt foto Ejris! Och snygg LO. Tack för att du delar med dig av dina vavkra bilder här.

    Kram, Gunvor

    SvaraRadera
  2. Hejsan

    Vad härlig Lo's du har gjort! Underbara bilder!!!
    Kramis
    K.

    SvaraRadera
  3. Jätte fin layout du gjorde. Jätte fina blomfoton.

    Kram Lotta

    SvaraRadera