10 maj 2006

pust

håller på städar....äntligen har iof städat lite då o då men inte på djupet sen utbrändheten i höstan och alla infektioner vinter men nu är jag snart klar.
Förnster är putsade (äntligen ser vi ut igen;))
listern skurade, ugnen ren. bakom spisen..under badkaret....ni ser har fullt upp o så en del fotografering oxå på det....

scrappa...ja lust finns men inte tiden just nu men det kommer väl;) har några ideer i skallen får se när de kommer i form av nån Layout oxå.

I morgon ska jag fota updrag från skolan( Eric fröken) och deras öppna hus får inget betalt men det gör inte så mycket huvudsaken att jag visar mig ju så kan det ju löna sig i längden.
Klubben blir inget i morgon för det hinner jag inte:S måste ju hem o få lite mat i magen oxå.


Fillen börjar bli liiite för nyfiken på kameran;) vill gära krypa in i objektivet o glutta lite...

(här han har rött ögan o ögoninflamation som han ahft sista dagarna...dock ej smittat nån annan....

Ha det gott......fast den goaste värmen är borta i dag ......

2 kommentarer:

  1. Vad du är duktig som städar, jag tycker det är sååå trist!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så TACK SÅ HEMSKT MYCKET! Nu har jag riktig ångest... här städas inte så grundligt nu! Är mest ute i trädgården, kanske borde jag om proritera??? *funderar* Näääääääääääääääääääääää ... skönare att vara ute :))
    Ha det gött vännen.
    Kramar

    SvaraRadera