31 januari 2006

usch

för tidiga mornar. Ju äldre jag blir desto värre är dom*suck*
tänk ett skönt lång sommar lov..för kidsen alltså så jag får sova det vore nått... nåja vi är ju där inom överskådlig framtid trots att det känns tufft med ringklcoka just nu.
Nu har jag kollat igenom all forum , inklusive BG fantasias Fotoklubben i oxelösund. Ny startad och med stor potensial;) Bor du i närheten av oxelösund och vill lära dig mer om fotografering hör av dig....
sitter o väntar på posten för hoppnings vis får jag min efterlängtade retro punch + några stämplar i dag.
Vore trevligt om lite scrapplust infinner sig oxå.... fast lusten finns nog med inte de rätta bilderna att scrappa på något konstigt vis. Hur mycket man än fotar dest minder bilder har man..
har man blivit för nojjig när det gäller vissa bilder?
scrappar ju knappt gamla bilder även om det finns massor av dom*hm*
får nog fundera på det ...
ha det gott igelkott//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar