31 december 2020

Nyårsafton 2020

Äntligen är dagen för skrutt året 2020 till ända! vilket skrutt år...

Felix har vart hemma snart ett helt år galet men det är ju en säkerhets chans vi måste ta... men nu längtar vi efter vaccin o en normalitet. ( skiter fullkomligt i de som påstår att vaccin inte behövs de personerna kan dra dit pepparn växer ..!)

Felix längtar efter få gå på en affär o handla jag vill gå o shoppa annat än mat ;) gå in på affärer som har lite av allt men känns som stor risk i dessa tider så jag har undvikit dessa affärer, kunna bjuda på en bit mat åh vad jag längtar.... kanske få eller kunna åka för att besöka en o annan hittad släkting o slänga några ord vore otroligt trevligt..

En fördel med detta skrutt år är att Vi försöker ta en promenad var dag det är en BRA grej. så kondisen har faktiskt blivit lite bättre=)...vikten har gått ner fast inte så mycket som jag velat men... fick ny medicin i våras o den har funkar ska inte säga att kilona rasat får kämpa som alltid men nu har kämpandet gett lite resultat i skrivande stund minus 14kilo *tumme upp på den* har massor kvar o ålder ..tantålder o annan medicin mot mig men varje gram ner är en vinst...

Önskar er ett gott slut o ett Gott Nytt År!



liten samling från våra promenader=)



1 kommentar:

  1. Stort grattis till minus 14 kg, starkt jobbat.
    Ha en god fortsättning på detta, förhoppningsvis. bättre år än det förra.

    Ta hand om dig.

    SvaraRadera